Za dobre marketinške akcije potrebno vam je istraživanje tržišta
Vrijeme je novac, ali nestrukturirani podaci u kombinaciji s velikom raznolikošću izvora mogu zaustaviti čak i najiskusnije analitičare pa će time i dobre marketinške akcije izostati.
Dobra je vijest da korištenjem umjetne inteligencije (AI) možete izbjeći pretraživanje brda podataka kako biste dobili korisne uvide za svoj istraživački projekt. Zapravo, 52% poslovnih rukovoditelja slaže se da je umjetna inteligencija povećala njihovu produktivnost i time marketinške akcije podigla na višu razinu.
Pitanje je, dakle, koja ćete rješenja iskoristiti da uštedite vrijeme na vlastitim analizama? Bitno je znati kako iskoristiti AI za izgradnju procesa koji će osigurati brzo provođenje vašeg istraživanja, omogućujući vam da pokrenete mnogo opsežniju i nijansiranu analizu.
Istražite studije slučaja iz stvarnog svijeta i teško pogođene industrije opskrbnog lanca kako biste poboljšali svoje istraživanje, izvukli značajnije podatke i dobili brže i pouzdanije rezultate. Zatim otkrijte kako uštedjeti vrijeme repliciranjem svoje višesatne analize u samo 10 minuta s platformom umjetne inteligencije.
3 glavna ključa za poboljšanje vaše istraživačke produktivnosti
- Osnovne tehnike umjetne inteligencije: naučite najbolje prakse za korištenje AI i brže dobivanje uvida
- Sprječavanje pristranosti: Smanjite i eliminirajte pristrane algoritme u svojoj umjetnoj inteligenciji
- Strukturiranje podataka: Kako dijeliti inteligenciju (i podatke) u svojoj organizaciji
Suočeni sa sve manjim stopama odgovora u cijeloj industriji, dobivanje brzih i isplativih točnih uvida postaje sve veći izazov. Ovo ključno pitanje usmjereno je na maksimiziranje utjecaja uvida na marketinške akcije, što su i dalje najtraženije metode u istraživanju tržišta.
Korištenje uvida istraživanja tržišta strateški je imperativ za tvrtke koje se žele snaći u složenosti tržišta i time donositi marketinške akcije koje će biti prepoznate od strane ciljane publike.
Pridružite se nekom od brojnih webinara kako biste naučili kako učinkovito iskoristiti moćne alate za prikupljanje dubinskih povratnih informacija u stvarnom vremenu od ciljane publike za oblikovanje marketinških strategija, razvoja proizvoda i angažmana kupaca.
Također ćete istražiti studije slučaja ističući neposredne, djelotvorne najbolje prakse za istraživačke timove kako bi se maksimizirao utjecaj uvida za marketinške akcije ciljanog tipa.